czwartek, 14 kwietnia 2011

Jak pozbyć się pasożytow

Pasozytow trzeba sie pozbyć, gdyż wyrzadzają za dużo zła, o czym wspomniałam we wcześniejszym poście. Kilkanascie lat temu zaczęłam stosować żywienie niskowęglowodanowe( optymalne). Wyleczylam zgagę, sposobem, o ktorym też wcześniej wspominalam, czesto czulam dyskomfort w jamie brzusznej- przelewania, pobolewania, zmęczenie.Pytałam rożnych ludzi, lekarzy, dlaczego tak sie dzieje, przeciez miało byc pięknie!
Jeden z lekarzy powiedzial - niech się pani zbada w kierunku pasożytów, bo objawy wskazują na lamblie.

Zrobiłam badanie kału i ...okazało się, że są. Dostałam leki, a pożniej "dobijałam" przez miesiąc, a można i dłuzej taką mieszanką ziołową:
ziele tymianku - 100g
kłącze tataraku - 100g
korzeń omanu - 100g
liść mięty pieprzowej - 50g
liść orzecha włoskiego - 50g
ziele piołunu - 20g
Wymieszać. 2łyżki mieszanki 1/2litra wrzątku, parzyć 3godz.Pić 3 razy dziennie pół szklanki między posiłkami. Po tygodniu zaparzać półtorej łyżki mieszanki w takiej samej ilości wody i przyjmować też 3 razy dziennie.
Po kuracji badałam kał- było czysto. Badałam też kilka razy wspaniałą metodą Voll'a  i też nic nie wykazało( a ta metoda wykryje wszystkie pasożyty nie tylko w kale), polecam.Zresztą ustały trapiące dolegliwości. Od tamtego czasu zwracam uwagę na ten problem.Jeśli kogoś zainteresuje ten problem prosze się odezwać .






Brak komentarzy: